Statisztika |
Online összesen: 1 Vendégek: 1 Felhasználók: 0 |
|
|
RÖVID HATÁRIDŐK!
Rövid határidővel vállaljuk platós, zárt dobozos, hőszigetelt és
billenő felépítmények, könnyű- és nehéz pótkocsik, légterelők,
tetőhálókabinok és fülkemagasítások kivitelezését. Ezen kívűl vállaljuk
speciális felépítmények elkészítését is! 1991-ben alakult Nagy Zoltán vállalkozó és a berlini Ruback and Co. Németországi vállalkozás részvételével.
A vállalkozás kezdetben speciális görgős acélszállító konténerek
gyártására és németországi exportjára alakult. Időközben, a piaci
viszonyok megváltozása miatt a német partner érdektelenné vált a Kft.
további működésében, így a tulajdonrészük kiváltásával saját tulajdonú
Kft.-ként működtünk tovább.
Hasonló acélkonténerek gyártásával folytattuk tevékenységünket, de már az osztrák FRIKUS cég megrendelésére.
Párhuzamosan egyéb termékféleségeket is gyártottunk, többek
között sör- és borüzemű tartályokat, speciális mobil szennyvíztisztító
rendszereket, bodybuilding gépeket stb., valamint megkezdtük
járműfelépítmény gyártó tevékenységünket.
Ezen felépítményeket különféle kivitelben gyártjuk.
Leggyakoribb az ún. platós-ponyvás változat, de a legkülönbözőbb, zárt
(dobozos) és nyitott, hidraulikus emelőfallal szerelt, ruhaszállító,
hőszigetelt, ADR, cserefelépítmény stb. kivitelben is készítjük.
Járműfelépítmény gyártásunkban az utóbbi öt-hat évben jelentős
felfutás volt tapasztalható, cégünk ez időtájt (ismereteink szerint) az
egyik legjelentősebb bázissá vált az országban ezen tevékenységi
körben. Kapcsolataink egyre szélesebb körűek. Termékeink minőségét és
korszerűségét mi sem jellemzi jobban, mint hogy pl. a MERCEDES-BENZ
AUTÓ MAGYARORSZÁG által az utóbbi években eladott teherjárművekre mi
készítettük a legtöbb felépítményt, de sorolhatnánk a MAN, DAF, VOLVO,
IVECO, TOYOTA, MITSHUBISHI, NISSAN, RENAULT, VOLKSWAGEN, FIAT, FORD,
HYUNDAI, stb. referenciákat is.
Több, mint 7 éve fejlesztettük ki a KNOTT és BPW futóművel,
KNORR és HALDEX fékszerelvényekkel, SUER és JOST kiegészítőkkel szerelt
könnyű- és nehéz pótkocsi gyártásunkat. Pótkocsijaink egy, illetve két
tengellyel, forgózsámolyos, tandem vagy központi tengelyes kivitelben
készülnek 3,5T-tól 18T össztömegig az Önök által meghatározott
felépítménnyel szerelve. A holland és olasz hidraulikarendszerrel
szerelt billencs felépítményünk, valamint mélyhőtő dobozrendszerünk
szintén több éves fejlesztések.
A közel 50 főre gyarapodott szerelőgárdánk közreműködésével,
több, mint 600 felépítményt adunk át évente. Öt éve bővítettük
ponyvagyártó részlegünket, valamint felépítettük új, 2600 m2-es alapterületű üzemcsarnokunkat az Ipari Parkban.
Termelésünk folyamatosan növekedő volumene lehetővé tette
számunkra az egyre kedvezőbb beszerzést. Beszállítóinkat állandóan
versenyeztetjük, így tudtuk elérni, hogy a forint folyamatos
leértékelése ellenére áraink évek óta alig változtak. Ma már több, mint
6 éve az EURÓPAI UNIÓ minőségbiztosítási rendszerében tevékenykedünk,
reméljük az Önök érdekében is!
Ma már több, mint 3500 felépítményünk rója az utakat.
|
|
| könnyű elemekből
készített (Al, Si, Mg) segédalváz (hossztartó, kereszttartó), amely
olyan geometriai formával, és olyan fizikai-kémiai tulajdonságokkal
rendelkezik, amely biztosítja az igénybevétellel szembeni ellenállást |
|
|
| könnyű elemekből
készített (Al, Si, Mg) segédalváz (hossztartó, kereszttartó,
keretszelvény), amely olyan geometriai formával, és olyan
fizikai-kémiai tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja az
igénybevétellel szembeni ellenállást |
| a keretprofil és az oldalfalak speciális alumínium, eloxált profilokból készülnek, melyek szép esztétikai hatást biztosítanak |
| könnyű ponyvatartó vázszerkezet |
| ultraviola sugárzásnak ellenálló ponyva (kivitelezünk tolóponyvát is, oldalt tolóponyva és/vagy a tetőn tolóponyva) |
| ponyva feliratozás, tervezés, design |
|
|
| hűtős
felépítményeink, üvegszálerősítésű poliészter műgyanta fegyverzetű
szendvics panelekből készülnek, amelyek alacsony K értékkel
rendelkeznek (hővezetési képesség) |
| az előfal megerősítésének lehetősége hűtőrendszer felszereléséhez |
| alapkivitel: kétszárnyú, 270 fokban nyíló hátsó ajtó. (opcionálisan oldalajtó is felszerelhető) |
| függesztett hússzállításra alkalmas belső kialakitás (aluminium eloxált sín, rozsdamentes acél kampók) |
| kivitelezés a következő kategóriákban lehetséges: fagyasztó, előfagyasztó, fagylalt szállító |
|
|
| Billenő felépítmények egyedi kiviteli és teherbírási igények szerint. |
|
|
| Cégünk vállalja speciális igényeinek megfelelő felépítmények és pótkocsik kivitelezését. |
| Egyedi ötleteivel kérjük keressen fel bennünket személyesen! |
|
|
| Vállaljuk a
vontatójármű teljesítményének megfelelő egyedi tervezésű, kivitelezésű
és bármilyen felépítménnyel építhető pótkocsik elkészítését. |
| ABS fékrendszer, lap- vagy
légrugós futóműfelfüggesztés, BPW futóművek, Knorr és Haldex
fékszerelvények, Jost és Suer kiegészítők. |
| Forgózsámolyos és merev vonórudas kivitel. |
|
|
| A 2003-as Párizs-Dakar rally magyar Hyundai csapatának verseny teherautóit a CÉGÜNK felépítményezte. |
| A különleges kihívásnak mindkét teherautó megfelelt! |
|
|
| Ügyfélszolgálati irodánkban személyesen fogadjuk Önt. |
| Szerelőcsarnokunkban egyszerre akár 10-20 felépítmény is készülhet egyidejűleg. |
| Szakképzett kollégáink mellett az ISO minősítés a garancia munkáinkra. |
|
|
|
Óbuda Online Rádio |
Ha elhallgatna a rádió, akkor kérem frissítse az oldalt. |
Naptár |
« Május 2024 » | H | K | Sze | Cs | P | Szo | V | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|